Vintage Cup 5on5

Vintage Cup 5on5 Counter Strike 1.6


#1 2009-05-28 15:08:08

drentfy

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-03
Posty: 165
Punktów :   

Regulamin turnieju.

1.# Mecze
Mecze rozgrywamy systemem BO3 MR15 (3 mapy podane przez administrację, 15 rund po jednej stronie). Wyjątkiem jest mecz finałowy oraz mecz o trzecie miejsce, gdzie każdy z klanów wybiera swoją mapę. W razie remisu trzecia mapa podawana jest wcześniej przez administrację turnieju.

2.# Zwycięstwo / Awans
Drużyna wygrywa z momentem zdobycia 16-tej rundy na danej mapie (nie gramy wszystkich rund). Awans uzyskuje drużyna, która jako pierwsza zwycięży na dwóch mapach (wynik podajemy w postaci 2:0 / 2:1).

3. # Mapy
Administracja będzie wybierać mapy meczowe spośród następujących:
de_dust2, de_nuke, de_cbble, de_inferno, de_train , de_tuscan , de_cpl_mill

4. # Cheaty

4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.

4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
Za użycie jakiegokolwiek skyptu drużyna, której gracz dopuści się tego przegrywa mapę, na której obecnie rozgrywa się mecz.

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko 24 godziny przed rozpoczęciem meczu.

7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl/gb/cb/hlc mr12/15". Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest odstąpienie od opcji mp_fadetoblack 1, gdy obie drużyny wyrażą na to zgodę.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu.

9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.

9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka 3 graczy do 2 godzin po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h od zakończeniu meczu.

10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Łamanie tej zasady grozi utratą mapy lub w przypadku szczególnego chamstwa walkowerem.

10b. Nie wolno używać wyzwisk w stronę drużyny przeciwnej po wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)

11. # Serwer
Jeżeli oba klany nie posiadają serwera proszę napisać o tym na forum w dziale "Skargi, pytania, zmiany graczy".

12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie od razu po zakończeniu meczu. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.

13. # Pierwszeństwo w zapisach
13.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan non-steam + serwer
2. Klan non-steam
Obowiązuje to tylko w przypadku gdy będziemy mieć nadmiar drużyn.

14. # Clan Leader każdego klanu
14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na forum.

14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.

15. # Dyskusje
15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!

16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone muszą być następujące informacje:
-wynik meczu
-wyniki ćwiartek
-link do HLTV / dem (jeżeli drużyna przeciwna o nie poprosiła, patrz punkt 9).

17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.

18. # Reconnect'y
18a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs.

19. #Zmiana regulaminu
Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu po rozegraniu wszystkich meczy w danej fazie turnieju (nie podczas rozgrywania fazy). W razie zmiany regulaminu zostaniecie o tym powiadomieni.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plSports Manager busy Holandia materace koło